Түзету-дамыта оқытудың мектептік әдістемелік қызметінің апталығы. Неделя школьной методической службы коррекционно-развивающего обучения.
12-16 ақпан аралығында мектеп-интернатта түзету-дамытушылық оқытудың мектеп әдістемелік қызметінің апталығы өтеді. Қалыптасқан дәстүр бойынша, жалпы мектеп желісінде қызмет жетекшісі В. В. Федоренко педагогтар мен оқушыларды алдағы аптаның іс-шаралар жоспарымен таныстырды. Барлық тәрбиеленушілермен "Бір немесе хор" назарына ұжымдық ойын өткізілді. Содан кейін психолог Н.В. Трофимова "біздің педагогтар"акциясын бастады. Акцияның мақсаты-жақсы көретін мұғалімдер мен тәрбиешілерді, олардың талғамдары мен қызығушылықтарын білу. Педагогтар сауалнама сұрақтарына үлкен сүйіспеншілікпен жауап беріп, өз тілектерін жазды. Өйткені, әр мұғалімнің өз құмарлығы, өз арманы бар, бірақ оларды біріктіретін бір нәрсе - бұл оқушыларға деген сүйіспеншілігі, жоғары кәсібилік және мейірімді жан.Мектеп фойесінде танымдық қабырғалар мен Түймедақ сауалнамаларының буклеттері орналастырылды. Біздің мұғалімдердің жауаптарын оқитын оқушылардың қызығушылығы мен жағымды эмоцияларын байқау қызықты болды.
С 12 по 16 февраля в школе интернате пройдет неделя школьной методической службы коррекционно- развивающего обучения. По сложившейся традиции , на общешкольной линейке, руководитель службы Федоренко В.В. познакомила педагогов и учащихся с планом мероприятий предстоящей недели. Со всеми воспитанниками проведена коллективная игра на внимание "Один или хором". Затем психологом Трофимовой Н.В. была запущена акция "Наши педагоги". Цель акции - узнать лучше любимых учителей и воспитателей, их вкусы и интересы. Педагоги большим удовольствием отвечали на вопросы анкеты писали свои пожелания. Ведь у каждого педагога есть своё увлечение, своя мечта, но объединяет их одно- это любовь к воспитанникам, высокий профессионализм и добрая душа.В фойе школы были размещены познавательные стенды и букеты из анкет- ромашек. Приятно было наблюдать за живым интересом и положительными эмоциями воспитанников, читающих ответы наших педагогов.