Опрос
Насколько Вы удовлетворены качеством образования в нашей школе?

Методическая работа

Прикрепленные файлы
28.02.2024

дефектолог-мұғалім А. С. Исакова 4 "А" сыныпта "Математика" пәні бойынша видео сабағын ұсынды. Видеоурок по предмету «Математика» в 4 «А».

 


28.02.2024 жылы бастауыш оқыту және тәрбие мұғалімдерінің мектеп әдістемелік қызметінің пәндік апталығы аясында дефектолог-мұғалім А. С. Исакова 4 "А" сыныпта "Математика" пәні бойынша видео сабағын ұсынды.Сабақтың мазмұнына проблемалық-іздеу қызметінің элементтері енгізілді: сабақтың мақсаттарын проблемалық жағдайға сүйене отырып, білім алушылардың өздері анықтады.Сабақта қолданылатын жұмыстың барлық түрлері мен әдістері тәжірибеге бағытталған, сараланған, дамытушылық және жүйелік-белсенділік тәсілдері арқылы функционалдық сауаттылық дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.Сабақтың барлық кезеңдерінде А. С. Исакова бастауыш сынып оқушыларын зерттеушілік сипаттағы белсенді ойлау және тәжірибелік қызметке бағытталды.Әрбір білім алушы үшін жетістікке жету жағдайы жасалды, бұл сабақтың барлық кезеңінде пәнге деген ынтаны арттыруға және танымдық қызығушылықты сақтауға ықпал етті.

28.02.2024 года, в рамках предметной недели школьной методической службы учителей начального обучения и воспитания, учителем-дефектологом Исаковой А.С. был представлен видеоурок по предмету «Математика» в 4 «А» классе.В содержание урока были включены элементы проблемно-поисковой деятельности: цели урока определяли сами обучающиеся, исходя из проблемной ситуации.Все формы и методы работы, используемые на уроке, были направлены на формирование навыков функциональной грамотности через практико-ориентированный, дифференцированный, развивающий и системно-деятельностный подходы.На всех этапах урока Исакова А.С. вовлекала младших школьников в активную мыслительную и практическую деятельность исследовательского характера.Для каждого обучающегося была создана ситуация успеха, что способствовало повышению мотивации и поддержанию познавательного интереса к предмету на протяжении всего урока.

28.02.2024

«Қолөнер» пәнінен қыш өнерінен практикум. Урок-практикум по гончарному искусству по предмету «Ремесло»


28.02.2024 ж. пәндік апталықтың жоспары бойынша 9-сыныпта Е. А. Пак "Қолөнер" пәні бойынша қыш өнері тәжірибелік-сабақ өткізді, онда білім алушылар қыш дөңгелегіне табақ жасап, оны саздан жасалған әшекеймен безендірді. Сабақ білім алушылардың жеке сараланған көзқарасты ескере отырып құрылды. Сабақ барысында оқушылар технологиялық карта бойынша жұмыс істеу дағдыларын көрсетті; бұйымды қыш дөңгелекте орындау және балшықтан мүсіншелерді пішіндермен кесу арқылы декор жасау дағдылары қалыптасты.

28.02.2024г. по плану предметной недели в 9 классе , Пак Е.А. проведен урок-практикум по гончарному искусству по предмету «ремесло», где обучающиеся изготовили тарелку на гончарном круге и декорировали ее украшением из глины. Урок был построен с учетом дифференцированного подхода к обучающимся. В ходе урока, воспитанники показали свои умения работы по технологической карте; навыки выполнения изделия на гончарном круге и в изготовлении декора при помощи вырезания формами фигурок из глины.

28.02.2024

Цемент ерітіндісінен гүл құмыраларын жасау. Изготовление вазонов из цементного раствора.

28.02.2024 ж. пәндік апталықтың жоспары бойынша З. Н. Даирова "Цемент ерітіндісінен гүл құмыраларын жасау"тақырыбында кәсіптік-еңбек оқыту (сылақ-сырлау ісі) бойынша 10 А сыныпта тәжірибе-сабағын өткізді. Білім алушылар ерітінділердің түрлері мен құрамын бекітті, илеуге арналған құралдарды таңдап, жүрек түріндегі гүл құмырасын жасау үшін қалыптарға құйды. Сабақ білім алушыларға сараланған жеке көзқарасы ескеріле отырып құрылды. Сабақ барысында оқушылар өздерінің тәжірибелік дағдыларын көрсетті.

28.02.2024 г. по плану предметной недели Даирова З.Н. провела урок-практикум в 10 а классе по профессионально-трудовому обучению (штукатурно-малярное дело) на тему "Изготовление вазонов из цементного раствора". Обучающиеся закрепили виды и составы растворов, подобрали инструменты для замешивания и залили формы для изготовления вазона в виде сердца. Урок был построен с учетом дифференцированного подхода к обучающимся. В ходе урока, воспитанники показали свои практические умения и навыки.

28.02.2024

Балықтан жасалған тағамдар.Блюда из рыбы.

28 Ақпанда "Балықтан жасалған тағамдар"тақырыбы бойынша әлеуметтік-тұрмыстық бағдар пәні мұғалімі Семенюта Н.Л. сабағы өтті. Балалар Андаман, Қара және Каспий теңіздерінің жағалауларына виртуалды теңіз саяхатын жасады.Бұған оларға қызықты және танымдық тапсырмалары бар интерактивті карта көмектесті.Проблемалық мәселелерді шешу үшін әдістер мен стратегияларды шебер қолданды. Фиш Боума көмегі арқылы балықтың ағзаға пайдалы екенін дәлелдеді, ал Венна диаграммасы екі тағамды салыстыруға көмектесті.Теңіз саяхаты көптеген әсерлер мен жағымды эмоциялар қалдырды.

28 февраля прошел урок по социально-бытовой ориентировке,подготовленный учителем Семенюта Н.Л.по теме : «Блюда из рыбы».Ребята совершили виртуальное морское путешествие к берегам Андаманского,Черного и Каспийского морей.В этом им помогла интерактивная карта с интересными и познавательными заданиями.Умело использовали для решения проблемных задач приемы и стратегии.С помощью Фиш Боума доказали,что рыба полезна для организма,а диаграмма Венна помогла сравнить два блюда.Морское путешествие оставило много впечатлений и положительных эмоций.

27.02.2024

Ойын-сауық үзілісін. Занимательная переменка.

27.02.2024 жылы бастауыш оқыту және тәрбиелеу мұғалімдерінің мектеп әдістемелік қызметінің пәндік апталығының жоспарына сәйкес дефектолог-мұғалімдер, И.В. Жданова және А. С. Исакова 0-4 сынып оқушыларымен ойын-сауық үзілісін өткізді, онда бір команданың балалары ұсынылған схемалар бойынша санау таяқшаларымен билейтін кішкентай адамдарды құрастырды. Басқа команданың балалары саусақтарына түрлі-түсті резеңке таспаларды таңдалған картаға салып, резеңке таспалардың орналасуы мен түсін сақтай отырып кигізді. Балалар қуана ойнап, үзілісте жақсы демалды.

27.02.2024 года, в соответствии с планом предметной недели школьной методической службы учителей начального обучения и воспитания, учителя -дефектологи, Жданова И.В. и Исакова А.С. провели с обучающимися 0-4 классов занимательную переменку, на которой ребята одной команды по предложенным схемам конструировали танцующих человечков из счётных палочек и кружочков. Ребята другой команды надевали цветные резиночки на пальцы по выбранной карточке, соблюдая расположение и цвет резинок. Ребята с удовольствием поиграли и хорошо отдохнули на переменке.

26.02.2024

"Үлкен білім әлеміне кішкентай есік"Бастауыш оқыту және тәрбиелеу мектеп әдістемелік қызметінің пәндік апталығы өтеді.Предметная неделя школьной методической службы начального обучения и воспитания «Маленькая дверь в большой мир знаний».

26 ақпан мен 1 наурыз аралығында мектеп-интернатта "Үлкен білім әлеміне кішкентай есік"Бастауыш оқыту және тәрбиелеу мектеп әдістемелік қызметінің пәндік апталығы өтеді.Жалпы мектеп желісінде пәндік апталықтың ашылуы өтті, онда И. В. Жданова іс-шараларды өткізу жоспарымен таныстырды. Оқушылар мектеп құралдары туралы туралы жұмбақтарды бірге шешті. Даярлық және бірінші сынып оқушыларына пластилин және түрлі-түсті қарындаштар сыйлықтары берілді. Мектеп фойесінде логикалық ойлау мен зейінді дамытуға арналған қызықты тапсырмалары "Үлкен білім әлеміне кішкентай есік" қабырғасы безендірілді. Балалар үлкен білім әлеміне шағын есік ашып, өздерінің тапқырлығы мен ұшқырлығын тексерді!

С 26 февраля по 1 марта в школе-интернате пройдёт предметная неделя школьной методической службы начального обучения и воспитания «Маленькая дверь в большой мир знаний».На общешкольной линейке состоялось открытие предметной недели, где Жданова И.В. познакомила с планом проведения мероприятий. Обучающиеся дружно отгадывали загадки о школьных принадлежностях, без которых нельзя обойтись ни на одном уроке. Ребята нулевого и первых классов получили призы - яркие краски, пластилин и цветные карандаши. В фойе школы был оформлен стенд «Маленькая дверь в большой мир знаний» с интересными заданиями на развитие логического мышления и внимания. Ребята с удовольствием проверили свою смекалку и сообразительность, открывая для себя маленькую дверь в большой мир знаний!

23.02.2024

«Қызмет көрсетуші еңбек мамандықтары» тақырыбы бойынша кәсіптік бағдар беру жұмысы. Профориентационная работа на тему «Профессии обслуживающего труда».

23 ақпанда кәсіптік бағдар беру жұмысы аясында еңбекке оқыту педагогы С.А. Вдовицкая 10 А сынып оқушыларымен олардың ата-аналары Саран қаласындағы Саран техникалық колледжінің өкілдерімен "Қызмет көрсететін еңбек кәсібі"тақырыбында кездесу ұйымдастырды. Директордың ОТЖ жөніндегі орынбасары Битуова Айдана Мейрамбекқызы қатысушыларды мектеп бітіргеннен кейін оқуға түсуге болатын бейіндерімен таныстырып, оқуға түсу үшін қандай құжаттар қажет екенін айтты. Сондай-ақ кездесуге колледждің педагог-психологы Юдина Марина Юрьевна және әлеуметтік педагог Есімханова Лаура Қадылбекқызы қатысты. Олар оқушылар мен олардың ата-аналарына колледжге түсу туралы ақпараты бар буклеттер табыс етті.

Балалар әңгімеге белсенді қатысып, өздерін қызықтырған сұрақтарын қойды. Бұл кездесу кәсіби өзін-өзі анықтауға ықпал етті. Түлектердің бір бөлігі мектепті бітіргеннен кейін колледжде оқитын мамандықты таңдау туралы шешім қабылдады.

23 февраля в рамках профориентационной работы педагог трудового обучения Вдовицкая С.А. организовала встречу учащихся выпускного 10 а класса и их родителей с представителями Саранского технического колледжа г. Сарани на тему «Профессии обслуживающего труда». Заместитель директора по УВР Битуова Айдана Мейрамбековна ознакомила присутствующих с профилями, на которые ребята могут поступить по окончании школы, рассказала, какие документы нужны для поступления. Также на встрече присутствовали педагог-психолог колледжа Юдина Марина Юрьевна и социальный педагог Есимханова Лаура Кадылбековна. Они вручили учащимся и их родителям буклеты с информацией о поступлении в колледж.

Ребята активно участвовали в беседе, задавали интересующие их вопросы. Данная встреча способствовала профессиональному самоопределению. Часть выпускников уже определились с выбором профессии, которой они будут обучаться в колледже по окончании школы.

23.02.2024

Көңілді үзіліс "Шебер қолдар зерігуді білмейді". Веселая переменка «Умелые руки не знают скуки».

23 ақпанда Еңбек оқытудың пәндік апталығы аясында "Шебер қолдар зерігуді білмейді"атты көңілді үзіліс өткізілді. Еңбекке баулу мұғалімі К. М. Данибеков оқушыларға сәндік-қолданбалы өнер туындыларының көрмесін ұйымдастырды. Үзіліс кезінде балалар ұсынылған қолөнермен танысып, қандай материалдардан және қандай техникада жасалғанын білді. Сондай-ақ, балалар қолөнер жасау қолдың ұсақ моторикасын, есте сақтау қабілетін, ұқыптылық пен қырағылықты дамытатынын білді.

23 февраля в рамках предметной недели трудового обучения была проведена веселая переменка "Умелые руки не знают скуки". Учитель трудового обучения Данибеков К.М. организовал для учащихся выставку поделок декоративно-прикладного искусства. Во время перемены ребята с удовольствием знакомились с представленными поделками, узнавали, из каких материалов и в какой технике они изготовлены. Также ребята узнали, что изготовление поделок развивает мелкую моторику рук, память, внимательность и аккуратность.

22.02.2024

“Құрылыс ертінділерінің тарихынан” қызықты үзіліс.Занимательная переменка «Из истории строительных растворов».

22.02.2024 жылы педагог З. Н. Даирова "Құрылыс ерітінділерінің тарихынан" атты қызықты үзіліс өткізді. Мұғалім оқушыларға ерітіндінің пайда болуы туралы айтты: алғашқы ерітінділер б.з. д. 8-10 мыңжылдықта пайда болды. Гипс ерітіндісі ежелгі құрылыс салу кезінде қолданылған. Мысыр пирамидалары балшық, саз және құм ерітіндісімен жалғанған. Әті жиі қосқан. 

Қаламыздың аумағында орналасқан Игілік би мазары (1875-1880 жж.) саздан, құмнан және ешкі мамығынан жасалған. 

Қазіргі құрғақ қоспалар 90-шы жылдары пайда болды. Қоспалардың құрамына кіретін қоспалар қажетті қасиеттерді береді, ерітіндінің сипаттамаларын жақсартады.

22.02.2024 года педагогом Даировой З.Н. была проведена занимательная переменка «Из истории строительных растворов». Педагог рассказала учащимся о возникновении раствора: первые растворы появились в 8-10 тысячелетии до н.э. В состав раствора входили глина и грязь. Гипсовый раствор использовали при строительстве древних сооружений. Египетские пирамиды были скреплены раствором из грязи, глины и песка. Часто добавляли известь. 

Мазар Иглик би (1875-1880 г.г.), находящийся на территории нашего города, сооружен из глины, песка и добавки козьего пуха. 

Современные сухие смеси появились в 90-е годы. Добавки, которые входят в состав смесей, придают необходимые качества, улучшают характеристики раствора.

21.02.2024

«Виртуалды экскурсия» ойын-сауық үзілісі. «Текстилка» тоқыма дүкеніне экскурсия. Занимательная переменка «Виртуальная экскурсия». Экскурсия в магазин ткани «Текстилька».

21 ақпан күні 6-10 сынып оқушыларына арналған “Сәндік-қолданбалы шығармашылық мұражайларына виртуалды экскурсия"атты тақырыптық еңбек апталығы аясында ойын-сауық үзілісі ұйымдастырылды. Фотосуреттегі QR кодын сканерлеу арқылы мұражайларға баруға болады. Балалар Ә. Қастеев атындағы сәндік-қолданбалы өнер мұражайының, Қазақстан Республикасы Ұлттық музейінің экспонаттарымен танысып, қазақ халқының өнері туралы білім алды. Татарстан СҚӨ мұражайына виртуалды экскурсия қызығушылықпен өтті, онда ашық әдемі кәдесыйлар ұсынылды. Ұйымдастырылған үзілістерді өткізуге балалардың белсенді қатысуы шаршауды азайтуға және өнімділік деңгейін арттыруға, танымдық белсенділікті дамытуға, әдемі сезімді тәрбиелеуге ықпал етті. Осы күні Саран қаласының "Тоқыма" мата дүкеніне саяхат жүргізілді. 6-9 сынып қыздары төсек-орын, перделер тігуге арналған маталардың түрлерін қызығушылықпен қарастырды, сатушының жұмысын бақылады. Саяхат соңында "Тоқыма" дүкенінің қызметкерлері оқушыларымызға мектеп асханасына , әдемі ыдыс-аяқ тігу үшін мата сыйлады және тоқыма тігу бойынша шеберлік сабағына шақыру қағаздары табыс етілді.

21 февраля в рамках предметной недели трудового обучения для учащихся 6-10 классов была организована занимательная переменка «Виртуальная экскурсия в музеи декоративно-прикладного творчества». Посетить музеи можно было, отсканировав QR код на фото. Ребята познакомились с экспонатами Музея декоративно-прикладного искусства имени А. Кастеева, Национального музея Республики Казахстан, получили знания об искусстве казахского народа. С интересом прошла виртуальная экскурсия в музей ДПИ Татарстана, где были предоставлены яркие сувенирные изделия. Активное участие ребят в проведении организованной переменки способствовало снижению утомляемости и повышению уровня работоспособности, развитию познавательной активности, воспитанию чувства прекрасного.

В этот день была проведена экскурсия в магазин ткани «Текстилька» г. Сарани. Девочки 6-9 классов с интересом рассматривали ассортимент тканей для пошива постельного белья, штор, наблюдали за работой продавца. В заключении экскурсии работники магазина «Текстилька» подарили нашим ученицам ткань для пошива ярких, красивых прихваток для школьной столовой и вручили пригласительные на Мастер класс по пошиву текстиля.